Tevredenheidsonderzoek

Bij Vorsselmans staat de klant centraal in het bepalen van het beleid van onze firma. Daarom hechten wij ook veel belang aan de mening van de klant met betrekking tot ons bedrijfsproces: vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering. Hiervoor durven wij uw mening vragen over onderstaande punten. Gelieve deze vragenlijst in te vullen met een score van 1 tot 10 (1 = zeer slecht, 10 = onverbeterbaar). Bij iedere vraag is ruimte voorzien om uw commentaar te noteren. Als dank voor uw medewerking, zal u na het verzenden van dit formulier een gratis onderhoudsset voor uw ramen ontvangen dat we zullen toesturen via de post.

  • [1 = zeer slecht, 10 = zeer goed]
    12345678910
  • [1 = zeer slecht, 10 = zeer goed]
    12345678910
  • [1 = zeer slecht, 10 = zeer goed]
    12345678910
  • [1 = zeer slecht, 10 = zeer goed]
    12345678910
  • [1 = zeer slecht, 10 = zeer goed]
    12345678910
  • [1 = zeer slecht, 10 = zeer goed]
    12345678910
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.