Vorsselmans groepsfoto
Vorsselmans groepsfoto

Tevredenheidsenquête Vorsselmans

Bij Vorsselmans staat de klant centraal in het bepalen van het beleid van onze firma.

Daarom hechten wij ook veel belang aan de mening van de klant met betrekking tot ons bedrijfsproces: vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering.

Tevredenheidsonderzoek particuliere klanten

Graatg vragen wij uw mening over onderstaande punten.

Gelieve deze vragenlijst in te vullen met een score van 1 tot 10 (1 = zeer slecht, 10 = onverbeterbaar). Bij iedere vraag is ruimte voorzien om uw commentaar te noteren.

Als dank voor uw medewerking, zal u na het verzenden van dit formulier een gratis onderhoudsset voor uw ramen ontvangen dat we zullen toesturen via de post.

"*" indicates required fields

Afsluiten overeenkomst, prijsniveau*
(1=zeer slecht, 10=zeer goed)
Ontvangst showroom, eerste contact, duidelijkheid offerte*
(1=zeer slecht, 10=zeer goed)
Uitvoering: projectleider, contact & bereikbaarheid*
(1=zeer slecht, 10=zeer goed)
Planning, levertijd en nakomen van afspraken*
(1=zeer slecht, 10=zeer goed)
Monteurs / plaatsers*
(1=zeer slecht, 10=zeer goed)
Wat vindt u in het algemeen van ons bedrijf?*
(1=zeer slecht, 10=zeer goed)
Naam*